torsdag den 5. september 2013

Currently watching

I disse dage ser jeg BBC's serie "Stolthed og fordom". Efter at have læst bogen af samme titel skrevet af Jane Austen blev jeg godt og grundig forelsket i bogen og derfor måtte jeg da også se en filmatisering af den. Min hjerne sagde mig, at jeg vidst nok havde set en udgave, hvor Colin Firth spiller Mr. Darcy og derfor ville jeg se lige præcis den udgave, da jeg har en ide om, at han er som skabt til den rolle. Heldig som jeg er, så havde Rikke denne udgave, og hun var så flink at låne den ud til mig.

3 kommentarer:

  1. Skønnest film! Jeg håber sådan, at du nyder den.

    SvarSlet
  2. Den mini-serie er så uendeligt rar, og Colin Firth er så uendeligt skøn. Jeg håber, du tilbringer et par hyggelige timer i dens selskab!

    SvarSlet
  3. Det er simpelthen min all-time favorit film/serie. Så den første gang da jeg var meget ung og har siden da set den et utal af gange :)

    SvarSlet