lørdag den 28. september 2013

Bacon med bacon på

Til bloggertræffet for noget tid siden fik vi en masse med baconsmag. Bacon har og bliver aldrig min favorit, men jeg synes, det er en super sjov ide. Krydderiet med baconsmag forsvandt pludselig fra min goodiebag og blev fundet på min mors krydderi-hylde. Men den ser ud til at trives godt sammen med de andre krydderier, så der får den lov til at stå. Popcorn med bacon og cheddarsmag? hmm det lyder underligt, men det skal da prøves på et tidspunkt :) Læbepomaden og de små krydderi-poser har jeg også en lille sjov ide til, hvad de skal bruges på. I kan finde varerne her.

1 kommentar:

  1. Haha, det er altså sjovt med de produkter, har selv købt baconmayo til min kæreste - tror det smager rædselsfuldt, selvom jeg ellers er bacon fan.

    - Anne

    SvarSlet