mandag den 5. august 2013

Ugens anbefaling

Nynnes Dagbog af Henriette Lind


Nynnes Dagbog er en rigtig tøsebog/serie. Alt kan gå galt og alt går som regel også galt.
Jeg troede ikke at den var noget for mig, men da jeg i gave fik bogen gav jeg den en chance. Jeg husker tydeligt at jeg sad til skriftlig eksamen og var færdig en halv time før. Den sidste halve time gik med at læse Nynnes Dagbog og jeg måtte bide mig selv i tungen for ikke at komme til at grine højt. Det er få bøger der kan få mig til at grine højt og jeg var derfor solgt med det samme. Den ene bog om Nynne er blevet slugt efter den anden. Der krummes både tæer og der nikkes med hovedet når en scene virker genkendelig.

Kan i anbefale nogle bøger, som fik jer til at grine højt?

1 kommentar:

  1. Hundehoved af Morten Ramsland fik mig til at grine :)

    SvarSlet