tirsdag den 27. august 2013

Fødselsdagsgaver

I søndags havde jeg fødselsdag, hvor jeg holdt det for mine veninder Det var virkelig en skøn dag med godt vejr, godt selskab og endnu bedre humør :)
Jeg fik lidt forskellige gaver. Det er lidt svært at vise det hele, da en del af det er forkælelses gaver, så det jeg fik på selve dagen er jo "bare" et slags papir, hvor der står, hvad jeg har fået. Men jeg fik blandt andet en luksus ansigtsbehandling, fiskespa og en tur i biografen. Jeg fik også Kaninbjerget på DVD. Jeg elsker simpelthen den historie og kan huske denne tegnefilm, fra da jeg var barn. Jeg var så bange for de onde kaniner i filmen! Jeg fik desuden også en kæmpe bog med en lille hemmelighed inden i. Gad vide hvad det er ;)




1 kommentar:

  1. Åh hvor ser det fint ud! Jeg håber, du havde en skøn, skøn, skøn dag. Jeg glæder mig til at se dig senere :)

    SvarSlet