mandag den 15. juli 2013

Ugens anbefaling

Eksil af Jakob Ejersbo
Eksil af Jakob Ejersbo er en barsk fortælling om en hvid teenager, bosat i Afrika, som er håbløst fortabt. Hun er decideret ligeglad med sit liv og gør hvad der passer hende. Bogen indeholder, sex, stoffer og vold på højeste plan.
Min første om bogen var, at den virkelig var underlig og jeg var ikke rigtig klar over, om jeg kunne lide bogen eller ej. Men efter jeg ikke kunne slippe historien fra mine tanker, blev jeg enig med mig selv om, at jeg kunne lide bogen, hvorefter jeg læste resten af Afrika-trilogien. Efter jeg havde færdiggjort den tredje og sidste bog kunne jeg ikke lide serien mere. Jeg var simpelthen forgabt i den! Den er SÅ genial den serie.
Du snyder kun dig selv, hvis ikke du får den læst.

1 kommentar:

  1. Eksil er simpelthen så tragisk. Jeg kan huske at jeg sad og fik helt ondt i hjertet imens tårerne bare pissede ned ad kinderne på mig. Åh, jeg glæder mig til en genlæser.

    SvarSlet