tirsdag den 16. juli 2013

Om en uge!



Om en uge er jeg på vej til København for at komme til koncert med Robbie Williams. Lige siden starten af mine teenageår har jeg været hel vild med den mand og jeg må indrømme, at der er stadig magi over ham. I 2006, hvor han sidst gav koncert i Danmark, var jeg også med. Det var virkelig en af de bedste oplevelser og jeg får følelsen af at være lykkelig, når jeg tænker tilbage til den tid.
I år troede jeg faktisk ikke, at jeg skulle til koncerten, da jeg ikke troede, at der var nogle, der ville med. Men jeg kunne simpelthen ikke slippe tanken om, hvor trist det ville være, hvis jeg gik glip af koncerten, når man jo ikke ved om der nogensinde vil blive en næste gang. Så projekt "Find en veninde der vil med til koncert" gik i gang og det lykkedes! Så om en uge sidder lille lykkelige mig i København og hujer og skriger sammen med en masse andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar