torsdag den 11. juli 2013

Mangler du en bog?

Selvom det gør ondt, så har jeg måttet rydde op i min bogreol, for at få plads til nogle nye bøger. Øv hvor er det surt kun at have plads til en enkelt reol.

I stedet for bare at smide bøgerne ud så giver jeg jer en chance for at se bøgerne og skrive hvis i er interesseret i en bog eller to. Det skal ikke koste jer noget, kun porto, hvis bogen skal sendes af sted. Ellers kan det også aftales, at bogen kan hentes eller bringes, hvis det passer ind i alles planer :)
Jeg kan kontaktes her på bloggen eller på mail: anne-p@hotmail.dk

"Slumdog millionaire" af Vikas Swarup og "Kineseren" af Henning Mankell

"Bombay-blues" af Trisse Gejl og "Kvinden og Aben" af Peter Høeg

"Hvad Dysterskoven gemte" & "Himmelstormeren" af Paul Stewart og Chris Riddell

"Dødens jagt" af Joe Hill og "Bag facaden" af Maria Hirse

"Marked", "Chosen" & "Betrayed" af P.C. og Kristin Cast

"Gossip Girl: I ved i elsker mig. vol. 2" & "Gossip Girl: Jeg vil bare ha' det hele. vol. 3" af Cecily von Ziegesar

"Tre sider af samme sag" af Marian Keyes og "Amuletten fra Samarkano" af Jonathan Stroud

"Nynnes dagbog 3" & "Nynnes dagbog 4" af Henriette Lind


1 kommentar:

  1. Kommer du til Fredericia i løbet af sommeren? Så kunne jeg hente der? Er interesseret i Gossip Girl bøgerne, historier fra kanten bøgerne og Dødens jagt :-)

    SvarSlet