onsdag den 3. juli 2013

For 17 kroners guld!

Jeg beherskede mig i dag ved en genbrugsbutik og gik derfra med tre bøger, selvom jeg kunne have slæbt af sted med en hel pose.

Jeg har netop lige læst 101 dalmatiner af Dodie Smith færdig og hvad finder jeg så? Et gammelt eksemplar af en fortsættelse til 101 dalmatiner!


Skatteøen er også en klassiker, der da bare må ejes.


Jeg fandt som det sidste en novellesamling af Steen Steensen Blicher fra 1895. Den var simpelthen så smuk, så den måtte bare med hjem. Jeg bliver nød til at tage hen til den butik igen snarest muligt!



3 kommentarer:

  1. Hold fast, hvor er den Blicher bog bare skøn!!

    SvarSlet
  2. Fantastiske bøger; og Blicher-bogen er en sand perle. Hvor er den dog bare fin. Jeg kan godt forstå, du ikke kunne modstå den.

    SvarSlet