lørdag den 27. juli 2013

En dag jeg sent vil glemme

I tirsdags var jeg til Robbie Williams koncert. Jeg har siden, jeg nærmest kan huske været helt vild med ham og kunne derfor ikke sige nej til endnu en koncert med ham.
Det var det mest fantastiske, jeg længe har oplevet. Den mand kan virkelig forstå at give god underholdning. Da koncerten var på sit højeste følte man at man sammen med 40000 andre mennesker havde gang i den fedeste fest. Olly Murs var opvarmer og gjorde et godt arbejde. Efter at have set ham live bliver jeg nød til at købe hans album og ærgrer mig over, at hans koncert i Danmark er helt udsolgt. Der var et kæmpe sceneshow, som ikke sparede på hoveder af Robbie Williams og ild, vand, balloner og hvad man ellers kunne finde på at benytte sig af på en scene.
 Man fik godt nok også gåsehud på armene, da Robbie til sidst sang Angels og lod publikum synge sidste omkvæd helt selv.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar