fredag den 12. juli 2013

En bog der kan få mig til at græde

En bog der fik tårene til at trille ned ad kinderne på mig, var bogen om Steve Irwin skrevet af Terri Irwin. Bogen tager udgangspunkt i Terri Irwins liv, fra før hun mødte Steve Irwin, til at de fandt sammen og hun skulle vænne sig til hans liv der var fyldt med vilde eventyr.
Jeg var ret cool gennem det meste af bogen men i slutningen, hvor Terri skriver om Steve's død, kom tårerne med lynets hast. Det virker så uretfærdigt, at det skulle ende på den måde. Det er ikke til at fatte, at han er væk!
På den anden side så ville det også virke forkert, hvis han skulle dø som en gammel mand siddende i en kørestol. Han døde i det mindste i mens han lavede det han elskede.




2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, at den bog får dig til at græde. Jeg får også helt ondt i maven af at tænke på ham.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er slet ikke til at forstå. Hver gang jeg ser hans datter, tænker jeg stakkels lille pige.

      Slet