fredag den 28. juni 2013

Liv og Alexander

Anmeldelse af "Liv og Alexander" af Tine Bryld



Stjerner:  6/6
Antal sider: 512
Sprog: Dansk
Forlag: Gyldendal

En typisk teenageroman, med kærlighed, pubertet og problemer i hjemmet. Det er en fortælling delt op i tre bøger. Den handler om Liv, som er en sød og artig pige. Hun møder Alexander, der er alt det, som hun ikke er. Alligevel bliver de forelsket. Alt dette vender op og ned på Livs liv.
Der findes så mange bøger der minder om, men ingen kan ramme helt det samme som denne bog kan. Jeg har læst den igen og igen og venter bare på en undskyldning for at læse den endnu engang. Gang på gang suger jeg historien til mig, som regel kun på en enkel dag. Jeg har aldrig lyst til at skille mig af med den. Jeg vil gå så vidt til at sige at det her er min yndlingsbog!

Har i også en bog, som i kan læse igen og igen og ikke kan slippe?

Læs den hvis:
- Du kan lide teenageroman
- Du ønsker at læse en bog, du evt. kan relatere til
- Du godt kan lide Tine Bryld

Husk at du kan følge bloggen med bloglovin

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Åh den husker jeg tydeligt fra mine teenageår! Jeg var smaskforelsket i Alexander.
    Som de fleste læser jeg Harry Potter igen og igen - og igen ;)

    SvarSlet