søndag den 23. juni 2013

Game of thrones

Jeg er, som mange andre, helt vild med Game of thrones. Ud over at have selve bogserien så har jeg også fået lavet mig en lille samling af Game of thrones relaterede sager.


Jeg har volume 1 og 2 af Game of thrones graphic novels. Der er endnu ikke udkommet flere, så jeg må pænt vente på resten. Der er virkelig flotte illustrationer i og selve bøgerne er af virkelig flot kvalitet.



Derudover har jeg også sæson 1 af Game of thrones på DVD. Det bliver man jo nød til. Sæson 2 vil komme til samlingen, når den bliver billig nok ;)


Til sidst har jeg en bog om selve tv-serien. Bogen var rigtig dyr men det værd. Alle personerne i serien bliver præsenteret samt tankerne bag dem. Layoutet er helt fantastisk og billederne helt fortryllende. Jeg kan aldrig blive træt af at kigge på den.



Husk at du kan følge bloggen via Bloglovin

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Jeg har hverken læst eller set got endnu - kender du det, når tingene bliver hypet så meget, at man bliver lidt nervøs for at blive skuffet?
    Men hold nu ferie, hvor er den sidste bog (den om filmen) dog bare smuk!! Ville ønske at alle bøger så sådan ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør jeg. Jeg var også bange for at blive skuffet. Men serien er lige mig. Den er simpelthen så uforudsigelig, så det er helt fantastisk! Jeg har kun set første del af tv-serien og den skuffede mig ikke. De har virkelig holdt sig meget til bogen.
      Ja jeg faldt også pladask for bogen om filmen. Jeg kigger tit i den!

      Slet