fredag den 21. juni 2013

En typisk regnvejrsdag

En veninde og jeg valgte at tage ned i byen i onsdags. Sikke en tur! Det regnede og tordnede, så vi måtte søge tilflugt i en boghandel. Her var vi så heldige, at de fejrede engelske dage, så der var te og scones, som kunne nydes i hyggelige lænestole, mens man sad og kiggede på bøger.
Jeg kom da også hjem med 4 klassikere for bare 90 kr, da der var tilbud på 2 for 50 kr, samt der var 10% studierabat. Hurra!
Bøgerne jeg kom hjem med er: The Wind in the Willows, Gulliver's Travels, Black Beauty og Little Women & Good Wifes




Husk at du kan følge bloggen med Bloglovin

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Åh ja, onsdag tilbød virkelig et heftigt mareridtsvejr! Jeg sad hele dagen og ventede på min eksamen, så på den måde afspejlede det mit humør til perfektion; tilpas trykkende.

    Men nøj hvor hyggeligt med en hjemlig stund i en boghandel. Var det i Bog&Idé i gågaden? Jeg synes, det ligner en anelse.
    Fantastisk bøger, du har købt dig! Jeg elsker "Little Women" og "The Wind in the Willows". "Black Beauty" er virkelig også en sød historie. "Gulliver's Travels" har jeg en anelse anstrengt forhold til, men som litterært værk er det afgjort storslået.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bog og ide nede i gågaden. De har engelske dage indtil i morgen d. 22 juni fra kl. 15-16 :)

      Min farmor gav mig en tegnefilm med "Black Beauty", da jeg var lille, så den vækker bare så mange minder fra barndommen. Nu er det på tide at få læst bogen! :)

      Slet