onsdag den 27. marts 2013

Les Miserables

Jeg inviterede i går min mor ind og se Les Misérables i biografen. Jeg var spændt på, om jeg kunne holde ud at høre på dem synge gennem hele tre timer men wow sikke en oplevelse! Det var måske ikke alle skuespillerne der sang lige godt, da de skulle synge samtidig med at skulle spille skuespil. Intet var lagt på af sangstemmer senere hen. Jeg var især meget positivt overrasket over Anne Hathaway som sang utroligt godt samtidig med at man kunne tude over, hvor god en skuespillerinde hun er. Jeg forstår godt, hvorfor hun vandt årets Oscar for bedste kvindelige birolle! Jeg synes helt klart at folk skulle tage i biografen for at se den film, da effekten med biografens billede og lyd giver er en hel oplevelse i sig selv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar