tirsdag den 12. marts 2013

En travl tid

Et nyt semester er startet på universitetet, hvilket vil sige at jeg har ret travlt for tiden. Derfor har jeg ikke fået blogget så meget som jeg gerne har villet.

Jeg har fået købt en masse bøger på bogudsalg men fordi jeg skal læse så meget til min undervisning, så har jeg ikke haft tid til at få læst mine egne bøger. Jeg regner dog stærkt med snart at få gang i nogle bøger, så der kan komme nogle anmeldelser her på bloggen.

Jeg skal desuden i denne måned i teatret i Fredericia for at se The Drowsy Chaperone eller Den snalrede anstandsdame, som den hedder på dans. Jeg har set dele af den musical of jeg husker den som helt igennem fantastisk og sjov så jeg glæder mig virkelig til at se den fulde version. Jeg er jo kulturblogger for Fredericia teater så i kan godt glæde jer til en anmeldelse af musicalen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar