tirsdag den 12. marts 2013

Bogudsalg

Jeg har, som mange andre nok også har, været på bogudsalg. Både i Bog og Ide men også på saxo.dk.

Den første bog "Kammerat med solen" handler om Stig Lommer, som var en kendt teaterdirektør her i Danmark, som blandt andet er kendt for at have ført Dirch Passer og Kjeld Petersen sammen.


Den anden bog handler om den danske skuespiller Axel Strøbye. Jeg er lidt spændt på denne bog, da jeg ikke er sikker på at jeg vil kunne lide det, der bliver skrevet om ham. Men det må jeg jo bare tage med. I skal ihvertfald nok få af vide, hvad jeg synes om bogen.



Den tredje bog er en lille tynd bog, der hedder Hilkes dagbog, som handler om en pige, der bliver væk fra sin familie under 2. verdenskrig og må finde tilbage til dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar