torsdag den 3. januar 2013

Tegneserier

Jeg er rigtig glad for tegneserier og derfor har jeg selvfølgelig også nogle favorit kunstnere. En jeg har været rigtig glad for siden jeg var barn er Peter Madsen. Jeg er især rigtig glad for hans Vahalla tegneserier. Derfor blev jeg rigtig glad, da jeg engang i gave fik første bind i den samlede saga om Valhalla. Nu har jeg også bind 2 OG mit første bind er signeret af selveste Peter Madsen takket være min veninde Xenia (hun har en blog som i kan se her
Disse samlede saga er utroligt dyre, hvilket også er forståeligt nok, da jeg er ret sikker på. der er blevet lagt meget arbejde i. Det gør dog at jeg ikke har fået fingrene i de sidste bind i valhalla serien. Øv! men forhåbentligt får jeg fat i dem på et tidspunkt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar