onsdag den 14. november 2012

Københavner tur!

Jeg har fra fredag til mandag været i København med mine forældre. Min nevø skulle passes, da min bror og hans kone skulle til Barcelona.
Vi fik oplevet en helt masse! Der var bogforum i weekenden, som jeg da bare måtte opleve. Min nevø fik hr. Skægs autograf og jeg selv fik købt en biografi om Preben Kaas. Vi så en masse kendte. Blandt andet Søren Ryge, Jim Lyngvild, Sigurd Barrett og Leif Davidsen.
Desuden var vi i eksperimentariet og om mandagen var mine forældre og jeg en tur på strøget mens min nevø var i skole. Her gav mine forældre mig en julegave, som er en ny vinterjakke som er noget af det lækreste!

Ellers har jeg en lidt vild uge. Jeg var i biografen i går og se James Bond, i dag skal jeg se Sover Dolly på ryggen og på søndag skal jeg se Twilight. Der vil selvfølgelig komme et par linjer omkring dem i løbet af ugen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar