fredag den 5. oktober 2012

Orden på neglelakken

Jeg er ved at have en ret stor samling af forskellige neglelakker og nogle gange kan det være svært, at vælge hvilken farve, jeg vil have på. Nogle gange bliver man endda skuffet når man får neglelakken på, da det ikke liiige var den farve jeg ville have på. Det problem er ovre nu. Jeg har nemlig købt neglelakshjul, så jeg kan se, hvordan mine forskellige neglelakker ser ud. Så nu er der orden på sagerne

Jeg købte hjulene på luxbeauty.dk, som har alle mulige spændende ting. Lige fra neglelak til ansigtsprodukter og lignende. Da jeg fik pakken, var mine ting pakket fint ind i lilla papir, og da jeg åbnede den var der en lille bounty og et kort med som giver 10% rabat på næste køb. Det kalder jeg service!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar