lørdag den 6. oktober 2012

En teater måned

Nu har jeg længe ikke været i teatret, hvilket jeg ellers har savnet. Men her i Oktober måned skal jeg så se hele to forestillinger! På Lørdag skal jeg ind og se Aladdin the Musical på Fredericia teater. Det glæde rjeg mig vildt til. Forestillingen har fået gode anmeldelser og jeg kan ikke vente med at synge med på sangene. Jeg har også lige hjulpet mine forældre med, at købe billetter til musicalen, da de da  ikke ville snydes for en god oplevelse.



Senere i August skal jeg så til Århus og besøge Xenia. Vi skal i Århus teater og se Other desert cities med Ghita Nørby og Waage sandø i hovedrollerne. Jeg har længe haft det ønske at se nogle af de ældre skuespillere man kender fra tv stå på scenen på et teater! Jeg har for nyligt været inde på Århus teaters hjemmeside, hvor jeg kunne se at alle dagene med forestillingen er så godt som udsolgte. Der er kun få dage, hvor der er få pladser tilbage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar