tirsdag den 2. oktober 2012

Cirkeltræning

Da jeg boede i Fredericia trænede jeg i et fitness center. Det stoppede dog da jeg flyttede til Odense, da jeg ikke følte at jeg kunne finde det helt rigtige sted. Jeg synes at mange fitness centre er rigtig rigtig dyre og det har jeg ikke råd til nu, hvor jeg er en fattig studerende. MEN så kom LOOP fitness næsten lige ved siden af, hvor jeg bor. Det er meget billigere end de andre populre steder og deres træningsmetode er meget mere mig. Det er cirkeltræning, hvor træningsmaskinerne er stillet op i en cirkel. så træner man ved en maskine indtil en lyd indikerer at man skal skifte station. Det tager kun 24 minutter at tage 2 runder i cirklen og man får virkelig meget ud af det. I kan se deres hjemmeside HER

Loop Fitness

Ingen kommentarer:

Send en kommentar