tirsdag den 2. oktober 2012

Anmeldelse af Heksejægerens skæbne

"Heksejægerens skæbne" af Joseph Delaney



STJERNER: 5/6

ANMELDELSE: Dette er bog nr. 8 i serien om Tom, som er i oplæring til at blive en heksejæger. Han er en speciel dreng, da det er forudset at det er ham, som vil besejre djævlen. Bogserien er mest henvendt til unge teenagere og jeg har troligt fulgt med siden jeg selv var i den alder. Selvom jeg er blevet ældre, så synes jeg bestemt ikke at bøgerne er blevet mere kedelige. Der er en masse spænding og jeg slugte denne bog på 3 dage. Grunden til at den ikke får 6 stjerner er fordi nogle få ting i bogen er lidt for indlysende til, at det behøves at blive skrevet så detaljeret. Men det kan sagtens være, at jeg synes det, fordi jeg ikke har den helt rigtige alder til serien, da jeg ikke har tænkt det samme, da jeg læste de andre bøger i serien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar