tirsdag den 24. juli 2012

Anmeldelse af A game of thrones

"A game of thrones" af George R.R Martin

STJERNER: 6/6

ANMELDELSE: Jeg har hørt fra mange, at denne bog er en alle bør læse. Det er første bog i en serie på 5 bøger og hver bog er på omkring 700 sider. Jeg har tit svært ved at holde min interesse for bøger, der er så lange. De skal virkelig være spændende, for ellers har jeg en tendens til at "komme til" at starte på en ny bog.
Men den her bog er bare wow! Det hele foregår i en form af middelalder tid mens der samtidig er elementer af fantasy i historien. Det er ikke overdrevet meget, som jeg nogle gange synes kan være tilfældet i bøger. Kapitlerne i bogen er forholdsvis korte og hvert kapitel er skrevet, så man følger en enkelt person ud af et antal forskellige, så man hører om de forskellige ting fra forskellige synsvinkler.
Jeg kan klart anbefale denne bog, og jeg er allerede gået igang med anden bog i serien. Så håber jeg at den er lige så god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar