tirsdag den 15. maj 2012

Hvor er jeg mæt

I dag har jeg faktisk nået en del. Til undervisning i dag skulle vi fremlægge en opgave, som vi har afleveret for en uge siden. Jeg følte lidt at den opgave jeg havde skrevet sammen med en anden var en smule rodet og det var ikke lige den opgave vi havde prioriteret højest, så den fremlæggelse skulle bare overståes. Det viste sig så da vi fik feedback fra underviseren at vores opgave var en af de 2 bedste på holdet. Wow jeg er stolt. Jeg havde slet ikke regnet med det. Nu står det så bare på eksamens opgaver.

Efter undervisning tog jeg ned i byen med nogle fra holdet for at være med til kagens dag. For en 50'er kan man spise alt den kage man kan proppe i sig. Pengene går ubeskåret til børnecancerfonden og der bliver kun  uddelt 1200 billetter. Puuuh jeg er proppet nu. Alt den kage jeg har stoppet i mig! derefter kom min bror, hans kone og min niece forbi, hvor vi spiste aftensmad sammen og gik en tur. Plus min bror gav mig trådløst internet. wuhuu :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar