lørdag den 19. maj 2012

God weekend

Jah, jeg har haft fri siden i torsdag, hvilket mange af jer andre nok også har. Jeg skulle dog lige på arbejde torsdag morgen og jeg har også arbejdet her i morges. Men ellers har dagene stået på afslapning og en smule opgaveskrivning. Torsdag var jeg også med mine forældre en tur til mølle-dag ved Børkop mølle. Det var en kold fornøjelse, så vi tog hurtigt hjem igen. Torsdag aften var jeg i biografen med min veninde Anne. Vi så Dark Shadows, hvilket er en film med Johnny Depp. Jeg må indrømme at det ikke er en af mine favoritter. Jeg plejer ellers at være ret glad for film der er instrueret af Tim Burton men denne film var lige spøjs nok, og der kørte lidt for mange sideløbende historier i filmen til min smag. Dog havde filmen nogle sjove elementer i sig.
I kan da se traileren her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar