søndag den 27. maj 2012

En lille update



Puh der er godt nok meget at se til for tiden, da det er ved at være eksamenstid. Derfor har jeg ikke fået blogget så meget. Så her får i da lige en lille update på, hvad jeg har lavet.

I torsdags var jeg hjemme ved min bror og hans kone Marianne samt min lille niece. Vi hyggede os med grillmad. Vi prøvede at lave røget laks på grill og wow det smagte virkelig godt! Jeg overnattede ved dem og fredag tog jeg med Marianne og min niece til Odense centrum, hvor vi fik kigget på lidt butikker og vi fik spist en masse is på Jensens bøfhus.
Fredag tog jeg hjem til mine forældre i Fredericia og lørdag tog vi hen til farmor i Erritsø, hvor der var pinsemarked. Senere på dagen kom farmor og hendes søster (moster Inga) på besøg ved mine forældre, hvor vi grillede. Jeg skulle dog tidligt i seng fordi jeg skulle arbejde i dag. Det samme skal jeg i morgen men det er nu kun hyggeligt :)

Ved pinsemarkedet havde de forskellige butikker ved Erritsø torv stillet en masse boder ud. Her fandt jeg ved matas en læbepomade der beskytter mod solen. Jeg har aldrig følt at det var nødvendigt at beskytte mine læber mod solen men den var billig så jeg købte den. Jeg har meget tøre læber og indtil videre har det kun været mentholatum der har kunnet fugte mine læber. MEN denne læbepomade er super fantastisk. Den gør at mine læber hele tiden er fugtige. Den skulle i tage at prøve, hvis i har tøre læber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar