mandag den 7. maj 2012

Det bliver en god uge

Så er det blevet mandag. Jeg har fri i dag ligesom jeg har alle de andre mandage. Så jeg bruger dagen på at skrive opgave og læse lektier. I denne her uge sker der lidt forskellige ting.

På torsdag skal jeg til Århus, hvor jeg med min veninde Xenia skal shoppe lidt OG i teatret, hvor vi skal se Chess. Wow det glæder jeg mig til. Jeg er rigtig glad for Århus teater og jeg kommer der alt for sjældent nu, hvor jeg er flyttet til Odense. Men jeg glæder mig ihvertfald til at se Chess og Jens Zacho Boye har bare at være med!


Desuden skal jeg om fredagen i Legoland. Det er flere år siden jeg sidst har været der. Men nu skal det være! Min veninde Marie arbejder der og har derfor sæsonkort, hvor hun kan tage en ven gratis med. Jeg er så heldig at hun rent faktisk gider at tage i Legoland uden for hendes arbejdstid.


På lørdag skal jeg så til min nieces fødselsdag. Hun bliver 1 år. Som tiden dog går. Hun har dog først rigtigt fødselsdag om søndagen. Men på søndag er det jo Mors dag. Har i husket en gave? Det har jeg ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar