fredag den 4. maj 2012

Dagene der gik og kom

Hvor er det skønt med en lille ekstra fridag. Jeg skulle godt nok arbejde et par timer i dag men det gjorde mig ikke noget. Jeg har ikke nydt det gode vejr der har været her i løbet af ugen. Jeg har fået købt en rigtig fin sommertop i gul. Det er en farve jeg sjældent vælger men jeg synes at farven var så flot. Den skønne Ulla var på besøg i går, da det er blevet en tradition at hun altid kommer og får varme hveder her. Hun havde en ordentlig bunke bøger med til mig, så nu har jeg en masse at læse. Skønt!





I morgen bliver en rigtig hygge dag. Jeg skal ned i byen med mine forældre, da der skulle ske lidt af hvert dernede. Der skulle blandt andet være veteranbiler der. Jeg skal også i teatret og se Jukebox. Det glæder jeg mig til og i får selvfølgelig en anmeldelse, da jeg jo er kulturblogger for Fredericia teater.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar