lørdag den 7. april 2012

God påske



Hej med jer. Så fik jeg taget mig sammen til at lave et lille indlæg. Jeg har været så heldig at have "påskefri" fra uni. Det er rart med lidt fridage. Men for pokker, hvor går de dog hurtigt. Min far er gået på efterløn i år, så jeg har brugt meget af min ferie sammen med ham. Vi har bla. været i Tantes have, i Vejle, i Kolding for at besøge min mor ved hendes arbejde og derefter tog i vi i Kolding Storcenter. Om tirsdagen var jeg også i biografen og se En kongelig affære. Wow. Den er god! Den bliver i nødt til at se. Og som ekstra bonus, så er det jo Mads Mikkelsen der har hovedrollen :) Ellers har jeg været til fødselsdag og har arbejdet fredag og i dag og skal arbejde søndag og mandag også. Desuden kommer der noget familie til påskefrokost i morgen. Det bliver helt klart hyggeligt.!

Her er traileren for En kongelig affære:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar