søndag den 4. marts 2012

Om mig

Så fik jeg taget mig sammen til at skrive lidt om mig selv. Det bliver på den måde, at jeg remser nogle ting op, da jeg synes det er det letteste. Hvis i mener der mangler noget, så skriv det endelig. jeg svarer gerne. (Jeg har også lavet dette indlæg som en side som sjovt nok også hedder Om mig)

Navn: Anne

Kendt Artist/Band/Musiker: Uuuh den er svær. Men jeg er altid rigtig glad for Maroon 5

Ord på 4 bogstaver: Fred

Farve: Grøn! Jeg elsker grøn (hvilket I jo slet ikke kan se på min blog ;) )

Gaver: Jeg elsker at give gaver. Det skal helst være noget gennemtænkt og ikke bare et gavekort eller penge. Jeg bryder mig ikke selv om at få gavekort. Jeg får dem aldrig brugt rigtigt. Så hellere penge.

Køretøj: Cykel.
Jeg ville være dødsdømt uden cykel i Odense. Jeg kan cykle til uni, bilka, Ikea, Rosengårdscenteret. Det er skønt! Desuden kører jeg også ret meget i bus og tog

Dyr: Jeg har altid ønsket mig en hund. Men jeg har underligt nok også en kærlighed for krokodiller

TV serier: Jeg ser alt for mange serier, men af favoritter er der The Tribe, Skadestuen, Ugly Betty, Charmed

Lokation: Jeg bor i Odense men kommer fra Fredericia, hvor det meste af min familie bor

Drenge Navn: Ebbe og Axel. Eller Aksel. Jeg kan ikke helt beslutte mig. Dem der kender mig, ved hvorfor jeg nævner lige præcis disse navne.

Pige navn: Luna. Et utroligt smukt navn og så betyder det måne

Drik: Hmmm… Sodavand. IKKE Cola! Ellers the eller kakao

Beskæftigelse: Jeg studerer på Odense Uni, hvor jeg studerer bibliotekskundskab og videnskommunikation.

Sport: Jeg dyrker ikke nogen speciel sport. Men jeg elsker at gå lange ture

Blomst: Solsikke!

Celebrity: Jeg har mest mandlige skuespillere som favoritter: Hugh Jackman, Johnny Depp, Jean Reno, Gary Oldman osv

Mad: Jeg må nok indrømme at det er pizza. Mmmm.

Grund til at komme for sent: Jeg skal altid liiiige nå noget og hov så gik tiden!

Noget jeg råber: For pokker da!

Butik: H&M, Gina Tricot, Bog og Ide, Stereo Studio

Ingen kommentarer:

Send en kommentar