lørdag den 10. marts 2012

Anmeldelse af Eksil

"Eksil" af Jakob Ejersbo

Eksil af Jakob Ejersbo, ISBN 9788702063943

STJERNER: 4/6

ANMELDELSE: En meget barsk historie om en hvid pige, der bor med sin familie i Afrika. Hun passer ikke rigtigt ind og finder sig ikke i noget. Romanen indeholder, vold, druk, stoffer, sex og voldtægt og pigen synker mere og mere ned, hvor hun ikke kan bunde. Efter min mening, så ender historien på den eneste måde, som den kan ende på. Jeg kan godt lide historien. det er ikke nogen eventyr fortælling, som mange bøger normalt let kan blive. Kapitlerne er meget korte, hvilket jeg synes er et plus fordi man derved føler, at man hurtigt kommer videre i bogen. Jeg må dog indrømme, at historien ikke fangede mig 100%, men slutningen gjorde den faktisk ret god synes jeg. Jeg er ihvertfald spændt på at få læst resten af trilogien færdig og se, hvordan de vil fortsætte fortællingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar