torsdag den 15. marts 2012

Alt godt fra skabet

Ja dette indlæg kommer til at handle om lidt af hvert.

I går var jeg i byen og drikke en øl sammen med nogle fra mit hold. Det var super hyggeligt. I dag fik jeg så slappet lidt af inden weekenden kommer, hvor jeg får travlt. I morgen skal jeg skynde mig til Fredericia efter undervisning, da jeg skal i teateret og se The last five years, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Om lørdagen skal jeg tidligt op og på arbejde og senere på dagen skal jeg til fødselsdag. Søndag bliver stille og rolig men manda skal jeg med hen på min mors arbejde, for at hjælpe med at pakke goodiebags.

Som i nok kan se, har jeg fået mig et nyt banner her på bloggen. Det gamle havde et billede på, som jeg havde fundet på google, hvilket jo ikke er helt lovlig. Men nu er den hel lovlig, da det er min far der har lavet det hele på mit banner. Selv den rigtig søde krokodille. Hvor er jeg glad for, at min far ville hjælpe mig med at lave et nyt banner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar