tirsdag den 14. februar 2012

Forelsket på Valentinsdag

Jah. Jeg er blevet dybt forelsket. Ikke i en fyr som i nok havde troet ;) Personligt synes jeg, at valentinsdag er noget opreklameret fis. Hvorfor kan man ikke være romantisk på andre dage end lige valentinsdag? Jeg ville personligt blive meget mere glad ved at få en romantisk overraskelse en dag, hvor jeg ikke havde forventet det. Det føles lidt som om at når det er valentinsdag, så er man tvunget til at gøre noget romantisk. Jeg vil ikke tvinge nogle til noget. Romantik skal komme fra hjertet af og det gør det ikke når man er tvunget til det.

Nå men altså jeg er blevet forelsket i Barnes and Nobles leatherbound classics. Er du hel vild hvor er de flotte. Jeg har allerede Edgar Allan Poes samlde værker og Alice in Wonderland i disse designs. Men prøv nu lige at se, hvor mange andre flotte bøger de har som jeg åååh så gerne vil eje:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar