søndag den 19. februar 2012

Fastelavn er mit navn

I dag er det fastelavn. Så skal man klædes ud og slå katten af tønden  og spise en masse fastelavnsboller. Jeg har aldrig kunnet fordrage fastelavnsboller, da jeg hverken kan lide flødeskum, creme eller syltetøj. Men når jeg nu har et arbejde som går ud på at skulle bage, så kommer jeg ikke uden om at der til fastelavn skal bages fastelavnsboller. i går havde mit arbejde arrangeret at børn kunne komme og slå katten af tønden, så der skulle da lige bages ekstra mange fastelavnsboller. Det blev så til at jeg har bagt cirka 800 fastelavnsboller i går! Desuden havde min farmor også inviteret os alle hjem til hende, for at spise hendes hjemmelavede fastelavnsboller. Puuuh nu har jeg godt nok også fået mere end nok af fastelavnsboller!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar