tirsdag den 21. februar 2012

En skøn uge!

Denne uge bliver helt fantastisk.

I dag (tirsdag) var undervisningen aflyst, så jeg har bare haft en totalt afslappet dag. På fredag skal jeg så i teateret i Fredericia. Jeg er så heldig at være blevet kulturblogger for Fredericia teater, hvilket vil sige at jeg får gratis billetter til deres egenproduktioner, hvis bare jeg skriver om min oplevelse med stykket. På fredag skal jeg se Edges. Det glæder jeg mig meget til.

Og på Søndag er der Oscar-uddeling. Hvor har jeg dog glædet mig til den tid på året. Jeg elsker at se the red carpet med alle de flotte kjoler... og mænd ;) og jeg elsker at se, hvilke film der vinder prsier og se, om man er enig med det der bliver valgt. Jeg håber bare at den mandlige vært er bedre i år. Ham sidste år var da virkelig forfærdelig. MEN! Jeg glæder mi sådan til at se Colin Firth, Hugh Jackman, Gary Oldman og George Clooeney til uddelingen. De SKAL være der! Johnny Depp skulle efter min smag også være der men han plejer kun at dukke op hvis han er nomineret. ØV.

¨


Ingen kommentarer:

Send en kommentar