onsdag den 8. februar 2012

Dagen der gik og dagene der kommer

I dag har bare været endnu en dag på uni. Så det har ikke været så spændende. Til gengæld havde jeg tidligt fri, så jeg kunne komme hjem og få vasket tøj. Nu ligger jeg bare under tæppet og læser.

Jeg glæder mig rigtig meget til weekenden og næste uge. I weekenden kommer min kusine på besøg, hvor mig og min mor har arrangeret at vi skal i Dino legeland og jeg glæder mig som et lille barn. Jeg bliver aldrig træt af legelande selvom jeg er 20 år. Jeg er og bliver et lille legebarn :) Desuden skal vi ind og se den bestøvlede kat og ud og kælke (men schhh det hele er en overraskelse, så min kusine må ikke vide noget).
På tirsdag i næste uge kommer min rigtig gode veninde Xenia her til Odense så vi kan få shoppet og komme i biografen, hvor vi skal se Tinker Taylor, soldier, spy. jeg har sådan en lyst til at shoppe, så det må meget gerne blive tirsdag nu! Onsdag og torsdag kommer min veninde Line på besøg og overnatter. Hvad vi præcist skal lave vides ikke endnu, jeg ved kun at vi skal i Ikea ;)

Jeg håber at i alle har haft en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar