fredag den 13. januar 2012

Tv-serier

Jeg eeeelsker at se tv-serier. jeg kan næsten får stress over alle de serier jeg gerne vil se, fordi jeg helst kun vil se to serier ad gangen. Lige for tiden ser jeg dog lidt forskelligt og jeg har da også efterhånden fået set en del serier. Men der er stadig en masse serier, som jeg gerne vil se.

Jeg har set:
The Tribe
Sæsoner jeg har set: 5 ud af 5 sæsoner
Kommentar: Jeg er kæmpefan! Det kom altid lige efter snurre snups søndagsklub.

- Ugly Betty
Sæsoner jeg har set: 4 ud af 4 sæsoner
Kommentar: Der er lidt overdrevet SOAP over den, men det er n u også det der gør den så god og underholdende

- Charmed
Sæsoner jeg har set: 3/4 ud af 8
Kommentar: Jeg ser serien mest på grund af Leo

- ER/Skadestuen
Sæsoner jeg har set: 10 ud af 15 sæsoner
Kommentar: Jeg fulgte med i serien, da den kørte på tv 3, men da jeg så at hele serien kunne købes på amazon til 500 kr slog jeg til. Jeg elsker al den drama der er på skadestuen plus man også følger lægernes liv ved siden af. Serien var nu bedst i de første sæsoner, da alle de gamle skuespillere var med. De er efterhånden skiftet ud med nye ansigter.

- Gossip Girl
 Sæsoner jeg har set: 1 ud af 5
 Kommentar: Jeg er lige begyndt at se denne serie, men den virker god. man skal dog ikke sammenligne den med bøgerne.

- Matador
Sæsoner jeg har set: Den har kun 1 "sæson"
Kommentar: Man skal jo se matador hvis man er dansker. Alle de gamle danske skuespillere er med og den er jo også underholdene. desuden eeelsker jeg Ove Sprogøe.

- Huset på Christianshavn
Sæsoner jeg har set: Den har ikke sæsoner men 84 afsnit. Jeg er ikke helt færdig endnu.
Kommentar: Jeg griner næsten ved hvert afsnit. Igen er det de gamle danske skuespillere der er med. Jeg er vokset op med den her serie og jeg bliver aldrig træt af den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar