mandag den 9. januar 2012

Sherlock Holmes og Real Steel

I sidste uge var jeg i biografen og se hele to film.

Den ene af filmene var den nye Sherlock Holmes. Det er jo en fantastisk film. Der er både humor og action, så balancen er helt perfekt. Ligesom i 1'eren, så har Hans Zimmer lavet musikken til filmen, hvilket jeg er lykkelig for. Jeg er stor fan af hans filmmusik. Desuden går man jo heller aldrig fejl af en film, når både Robert Downey jr. og Jude Law er med.

I kan se traileren her:





Den anden film, jeg har været inde og se hedder Real Steel. Den handler om en mand, som var tidligere bokser, der nu bruger robotter til at bokse mod andre robotter. Ja, det lyder meget drengeagtigt, og Min veninde og jeg var da også de eneste piger der var inde og se den (måske lidt fordi Hugh Jackman er med :P) Men filmen er faktisk rigtig god. Den handler ikke "bare" om robotter der bokser mod hinanden. Den handler også om kærlighed og båndet mellem far og søn.

I kan se traileren er:





Desuden kommer der en film til marts, der hedder Hvidstengruppen. Filmen handler om en modstandsbevægelse i Danmark under 2. verdenskrig. Jeg synes den lyder vildt spændende og jeg kan  ikke vente til at den får premiere.

Traileren:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar