fredag den 13. januar 2012

Lancome produkter

Som nævnt i mine tre sidste Lancome-indlæg så er jeg helt vild med mærket Lancome. Jeg kan simpelthen ikke får nok af det. Det er bare desværre sååå dyrt. Men jeg har da fået fat i lidt af mærkets produkter:

Jeg har denne læbestift der hedder L'Absolu Rouge. Og ja jeg har den i denne skrigrøde farve og nej det er ikke lige min favorit. Jeg fik den som en del af et gavesæt, hvor man kun kunne få den i den farve. Jeg går ikke rigtigt med læbestift og hvis jeg skulle, så ville jeg nok finde en anden farve end lige præcis denne her.

L'Absolu Rouge


Desuden har jeg også denne parfume der hedder Trésor In Love. Den kan helt klart anbefales. Den har en rigtig dejlig duft. Så den hører helt klart sammen med min parfumesamling nu. Nu er min samling efterhånden ved at blive stor. Sjovt nok så er alle parfumerne lyserøde. jeg har kun en blå parfume. hmmm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar