torsdag den 12. januar 2012

Lancome produkter

Som nævnt i mine to sidste Lancome-indlæg så er jeg helt vild med mærket Lancome. Jeg kan simpelthen ikke får nok af det. Det er bare desværre sååå dyrt. Men jeg har da fået fat i lidt af mærkets produkter:

Jeg har denne øjenmakeup fjerner der hedder Lancôme Bi-Facil Eye Make-Up Remover. Jeg fik den i en mindre størrelse i julegave sidste år. Jeg har ikke prøvet den endnu fordi jeg ikke er så meget til make up fjerner som virker meget oliet. det skulle den her dog ikke være, så jeg må jo hurtigst muligt få prøvet den. Lige nu kan den fås i matas for 99 kr. Man sparer 100 kr.
Desuden har jeg også eyeliner, der hedder Le Crayon Khôl. Jeg bruger ikke så meget eyeliner, men den er rigtig god til at bruge som streg over øjet. Jeg ved dog ikke om den er bedre end andre og om den er pengene værd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar