onsdag den 11. januar 2012

Lancome produkter

Som nævnt i mit sidste Lancome-indlæg så er jeg helt vild med mærket Lancome. Jeg kan simpelthen ikke får nok af det. Det er bare desværre sååå dyrt. Men jeg har da fået fat i lidt af mærkets produkter:

Jeg har denne creme, der hedder Lancôme Hydra Zen Neurocalm. Den er den bedste creme jeg nogensinde har haft. Den giver fugt til huden. Det gør mange andre cremer selvfølgelig også, men effekten fra denne creme holder længere end jeg har prøvet før. Når man har brugt denne creme, så føles ens hud dejlig blød. Cremen fås til 50 ml i matas for 425 kr. Ja, det er mange penge og jeg har heller ikke selv endnu brugt så mange penge på den. Jeg har været så heldig, at få nogle gaveæsker, hvor man som en del af tingene fik en prøve af cremen på 15 ml. Desuden var der også læbestift, mascara og parfume med i gaveæskerne. Skynd jer ud i matas butikkerne! De har stadig nogle af de gaveæsker tilbage til kun 99 kr.



Desuden har jeg også 3 af disse lip gloss, som hedder Lancome Limited Edition Juicy Tubes. Jeg fik dem i en gaveæske fra sidste år. Disse er godt nok lavet i en begrænset periode men de minder meget om de andre juicy tubes de har. Farverne er flotte, men jeg vil dog sige, at jeg synes at de er lidt for klistrede til min smag.


To be continued...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar