tirsdag den 10. januar 2012

Lancome produkter

Jeg er helt vild med mærket lancome. Jeg kan simpelthen ikke får nok af det. Det er bare desværre sååå dyrt. Men jeg har da fået fat i lidt af mærkets produkter:

Jeg har denne mascara, der hedder Lancôme Definicils Mascara Black. Den er fantastisk god. Den klumper ikke og deler vipperne rigtig flot. Lige nu kan man købe den i matas for 117,50 kr, hvor man sparer 128 kr. Det er over 50% rabat!!! Hvad venter du på!!!




Desuden har jeg også denne deo, der hedder Lancôme Bocage Deodorant Roll-On. Den har en rigtig god, men også neutral duft. Desuden er den god at bruge mod sart hud. Så den er jo god at bruge til et så sart sted som armhulen jo er. Lige nu kan man få den i matas for 99 kr. Man sparer 76 kr.

To be continued....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar