onsdag den 11. januar 2012

I dag...

I dag har jeg besluttet mig for, at der skal ske lidt forskellige ting. Der skal ikke ske det vildeste, men i dag bliver dog både lidt træls og lidt god. Jeg er blevet ret så forkølet, så i dag står den på en masse varm the. Husk at putte honning og citron i. Det lindrer smerten i halsen og der er en masse gode vitaminer i, til når man er forkølet.
Selvom jeg er forkølet, så slipper jeg ikke for at skulle læse op til eksamen. Suuuk... Men det skal jo gøres.
Men så er det godt at man kan forkæle sig selv lidt med at se Gossip Girl sæson 1, som jeg købte i går i Block Buster :D

1 kommentar:

  1. jeg glæder mig enormt til at høre din mening om Gossip - man skal dog ikke sammenligne med bøgerne, så bliver man svært skuffet!
    Men uh, det er en sååååå fed serie :b!

    SvarSlet