fredag den 6. januar 2012

Anmeldelse af "Teacher man"

"Teacher man" af Frank Mccourt
Teacher Man af Frank McCourt, ISBN 9780007173990
STJERNER: 5,5/6

ANMELDELSE: Jeg har en kærlighed til forfatteren Frank Mccourt. Desværre har han kun skrevet 3 bøger. Hans bøger handler om hans eget liv fra da han var helt lille til han er nået pensionsalderen. Denne bog handler om hans liv som lærer i Amerika. Selve emnet interesserer mig overhovedet ikke men Frank Mccourts humoristiske måde at skrive på tiltaler mig meget. Han gør mange sjove observationer blandt andet med ungdommens måde at snakke på. Jeg har ikke kunnet finde denne bog på dansk, hvilket jeg er glad for fordi jeg mener at man vil få størst udbytte af den, hvis man læser den på engelsk. Grunden til at bogen kun får 5,5 er fordi hans to andre bøger er helt fantastiske og deres synsvinkel angående hans eget liv er bedre end i teacher man. Dog synes jeg stadig at denne bog er meget værd at læse! LÆS DEN!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar