tirsdag den 15. november 2011

At være flyttet hjemmefra

Nu har jeg efterhånden boet for mig selv i et lille stykke tid nu. Og det er nu egentlig ganske hyggeligt. Jeg savner selvfølgelig familien, men indtil videre har jeg da set dem i weekenderne. Jeg har desuden også haft besøg af en masse dejlige mennesker, som jo gerne har villet se, hvordan jeg nu bor. Næste besøg bliver på mandag, hvor mine fantastiske veninder Marie og Xenia kommer. Det skal vi nok få en masse sjov ud af :D
Jeg har også fået en masse indflytter gaver. blandt andet:

- en Poul Pava vandkaraffel som jeg har fået af min gode veninde Sofie og hendes familie


(Billede fra google)




- Afrika-trilogien af min evige skønne veninde Line. Hun er helt gak i låget når hun giver mig så stor en gave. En indflyttergave for mig er jo bare en lille fin ting. Men hvor er hun da sød :D

(Billede fra google)

1 kommentar:

  1. Ej hvor nogle fede ting :D Mark og jeg leder jo efter lejlighed nu her (mere om det på mandag ;))
    Og jeg ELSKER ELSKER ELSKER ELSKER!!! Poul Pava :D!
    Det skal vi have noget med, har jeg bestemt ;)

    SvarSlet