tirsdag den 18. oktober 2011

Så er jeg tilbage!

Så er jeg tilbage efter en lille pause. Jeg har haft travlt med mit studie og så er jeg jo også næsten lige flyttet.
Men nu er der lige ferie og det er skøøønt! Ferien skal bare bruges på at slappe helt af. Jeg har for eksempel været et par dage hos min farmor og i morgen skal jeg på museum sammen med min far. Så det bliver en hyggelig uge her i min hjemby.

(Fra google)
Og nu til noget helt andet. Det siges jo, at der er dukket en film op med Johnny Depp, som er godt og grundigt fuld. Man kan sige, hvorfor skal vi andre blande os i det. Det har alle vel lov til at være en gang i mellem. Ja helt klart. Det siges dog, at dette skyldes, fordi hans kæreste er ham utro. Jeg fatter ikke at nogle kan være Johnny Depp utro! Jeg havde virkelig heller ikke troet at det kunne ske for dette par. De virkede virkelig som skabt for hinanden, og Johnny Depp virkede virkelig lykkelig med sin kæreste og børn. Inderst inde håber jeg bare, at det er et rygte der ikke holder stik. Selvfølgelig ville man da til enhver tid ønske, at man havde Johnny Depp for sig selv ;) men egentlig vil jeg helst bare gerne se ham være lykkelig.

Det var vidst alt for i dag. Jeg håber i har det godt derude, og at dem der har ferie, også har en god ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar