søndag den 11. september 2011

Så tog man sig sammen.

Så fik man taget sig sammen til at få skrevet et indlæg igen.Der er sket en hel del, siden jeg sidst skrev et indlæg. jeg har været på ferie i Prag, Krakow og Berlin. Desuden er jeg også startet i skole. Jeg er startet på bibliotekskundskab og videnskommunikation på SDU i Odense. Det er indtil videre rigtig spændende, og jeg glæder mig til at komme rigtigt i gang med studiet. Her på torsdag flytter jeg så til Odense. Jeg er rigtig spændt på, at skulle bo selv og jeg er lidt nervøs for, om jeg kan klare det eller finde ud af det. Men nu må vi jo se...

Imorgen (mandag) skal jeg i skole i Odense. Men jeg har også inviteret Xenia i teatret i Århus. Så lige efter skole skal jeg direkte til Århus. Det bliver SÅ hyggeligt :D

Hmm... er der ellers sket noget spændende? JO! jeg havde et mindre (større) uheld med en lim i går. Jeg er ved at rydde op på værelset nu, hvor jeg skal flytte hjemmefra. Jeg tog fat i en lim, hvorefter det sagde FLÆK! Straks begyndte der er at sive store strømme af flydende lim ud. Inden jeg nåede at fjerne det fik jeg flydende lim ud over gulvet, mine bukser, min skuffe, skraldespanden (som ikke har pose i) og noget af mit tøj. suuuk. Sikke et arbejde at skulle fjerne alt det. Men limen gik heldigvis nemt af. Jeg gik dog rundt i et godt stykke tid og  klistrede fast til gulvet, fordi jeg selvfølgelig også havde trådt i limen.

Og hvad har jeg så lært af dette. Jo, man skal passe på med at tage fat i ting der har ligget i en skuffe i flere år + at jeg muligvis er allergisk over for lim eller har haft rifter på hånden for min hånd klør som en vild lige nu.

1 kommentar:

  1. Dramatisk lim-drama i Annes liv!!
    Og ja vi glæder os enormt til Århus-tur :D!

    SvarSlet