søndag den 10. juli 2011

Mit første indlæg

Så blev jeg sørme også blogger. Nu må vi jo se, om jeg holder fast i det :)

Nu er det jo endelig blevet sommerferie efter en hård studenteruge med fester alle dage. Det er skønt bare at kunne slappe af.
Næste plan bliver jo så at flytte til Odense for at studere. Puuuh tanken skræmmer mig nu lidt. Så skal jeg jo pludseligt bo helt alene i en by, hvor jeg jo nærmest ikke kender nogle... :S Nåh vi må se, hvordan det går.

Meeen inden jeg flytter, så skal ferien da nydes. De gamle har lige fået ferie, så vi hygger os rigtigt meget. Min veninde Lines søn William skal døbes på søndag. Det bliver så godt :D Gid jeg kunne være med.. Jeg er bare på ferie på det tidspunkt. I år går turen til Prag, Krakow og Berlin så det glæder jeg mig sååååå meget til. Man kan aldrig blive træt af Berlin og desuden skal jeg se konzentrationslejren Auswitz hvilket jeg er meget spændt på.

En anden fantastisk ting der kommer til at ske her i ferien er at min lille niece Mathilde skal døbes til August og jeg har fået den ære at blive fadder !!! Jeg er bare så stolt!

Det var så starten på min nye blog. Jeg håber ikke det blev for kedeligt ;)

Vi skrives når der igen er noget ved at skrive om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar