tirsdag den 12. juli 2011

At være kvæstet!

Åååårh jeg er helt færdig.
Mine arme er godt ømme efter at have trænet med Xenia og klippet hæk i går og så skulle der jo også lige klippes hæk hjemme hos farmor i dag.
Men HURRA jeg har fået min Take That t-shirt :D . Bandet siger mig ikke rigtigt noget, men Robbie Williams kan man da ikke sige nej til. Det er bare surt, at man er på ferie nu når de rent faktisk kommer til Danmark.
Nåh men ellers er det jo en stille og rolig uge... I morgen vil jeg besøge Xenia på hendes arbejde og derefter skal jeg til fødselsdag. Og så kommer Christian jo hjem fra ferie. weee! Meen der skal jo også lige pakkes taske til ferien, hvilket jeg virkelig ikke ser frem til. Jeg kan da slet ikke lige overskue det. Det eneste jeg ved jeg skal have med er min ipod og mindst 3 bøger :P

Jeg håber at i alle har en fantastisk ferie!
Vi ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar